eCare – Siparişten teslimata kadar, lojistik operasyonların etkin yönetimi için bilgi akışı sunar.
 

Yalcin Geceren

Yalcin Geceren

Managing Director Türkiye

eCare, müşterilerimizle işbirliği içinde geliştirilen, web tabanlı bir lojistik sistemidir. Sistemin, müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre tasarlandığını, işlevselliği ve kullanışlılığı ile gurur duyduğumuzu söylemek isteriz. 


eCare ihtiyaçlarınıza göre 3 farklı çözüm sunar

Tam EDI* entegrasyonu mu yoksa manuel bağlantı mı istiyorsunuz? Seçim sizin. İlk aşamada sıklıkla manuel bağlantıyı öneriyoruz. Yaklaşık altı ay sonra, size sistemi nasıl daha aktif kullanabileceğiniz konusunda bilgi vereceğiz.
* Dünya çapında ticaretin kolaylaştırılması amacıyla kurulan BM 4.Çalışma Grubunun bir girişimi olan, iş dünyasında kullanılan kâğıt belge değişiminin yerine geçen formata EDIFACT (İdari, Ticaret ve Nakliyata İlişkin Elektronik Veri Değişimi) verilen isimdir.EDI uygulamalarında veri, yapısal bir formatta transfer edilmektedir.
 

Manuel kurulum

  • izleme/Yükleme arama fonksiyonu

  • kendi referanslarınızı aratma

  • tahmini çıkış (ETD), gerçek çıkış (ATD), tahmini varış (ETA)

  • sevkiyatın miktarı, hacmi, ağırlığı ve paket sayısı

  • sipariş fonksiyonu

  • siparişten teslimata kadar genel bakış

  • fiyat hesaplama

  • doküman kontrolü, konşimento, siparişler, ticari fatura, gümrük belgeleri

  • e-posta bildirimi, giriş ve kontrol

  • adresler, gönderen ve alıcı kayıt detayları

  • tüm işlemler tek bir yerde


Sipariş seviyesinden itibaren satın alma sisteminin EDI ile entegrasyonu. Sipariş Yönetim Sistemi-OMS (Order Management System)

  • sipariş bazında kontrol

  • doküman kontrolü; sipariş talimatı, konşimento, ticari fatura, gümrük belgeleri

  • siparişlerin otomatik olarak eCare’e aktarımı

  • siparişlerin durum takibi - Asya ve Avrupa'daki ofislerimizden güncellemeleri görüntüleme

  • değişikliklerin otomatik olarak bildirilmesi

  • eCare ile kendi sisteminizde çalışır gibi genel bir bakış edinme

  • kaynaklarınızı diğer konulara kullanın

 

Yazışmalarınızdan başlayarak tedarik sisteminizin EDI ile entegrasyonu. Satın Alma Siparişi Yönetim Sistemi-POMS (Purchase Order Management System)

  • yazışmalarınızdan başlayarak sipariş kontrolü, mikro yönetim!

  • doküman kontrolü; sipariş talimatı, konşimento, ticari fatura, gümrük belgeleri ve siparişle ilgili kendi dosyalarınızı yükleme imkanı, her şey tek bir yerde...

  • siparişlerinizi, tüm yazışmalarınız ile otomatik olarak eCare’e aktarma

  • siparişlerinizi tek tek yükleme bazında ayrıştırma

  • siparişlerin durum takibi - eCare ile Asya ve Avrupa'daki ofislerimizden durum güncellemeleri ve takibi

 

Özelleştirme, kullanıcı bazında bilgi akışı

Bir organizasyonda farklı görevlerde, lojistik döngüsünün çeşitli noktalarında bildirimde bulunulması gereken birçok kullanıcı olabilir. eCare, kullanıcıların kendileri ile alakalı olan bilgileri ve bildirimleri alması için özelleştirilebilir.

  • lojistik yöneticisi

- siparişten teslimata kadar tüm süreci tam olarak kontrol edebilir

  • satın alma yöneticisi

- malların bitişi ve ülkeye sevke hazır olmasına kadar süreci yönetebilir

  • depo yöneticisi

- malzemelerin tahmini varış tarihini gözlemler

  • nakliye ofisi yöneticisi 

- malzemelerin varışı ile teslim alınması ve dağıtımı için süreci gözlemler