Tedarikçilerin, sevkiyatçıların ve alıcıların, yurt içi ve yurt dışında sorunsuz koordinasyonu. Tedarik zincirini yöneten ve mal akışını optimize eden uzman bir grup, dijital gerçek zamanlı bilgilerle şeffaf çalışma. Biz buna Kontrol Kulesi Lojistiği diyoruz.
 

Yalcin Geceren

Yalcin Geceren

Global Business Development

Bize ulaşın

Tedarik zincirinizi optimize etmeniz için sizlere yardımcı olmak isteriz.

Kontrol kulesi nedir?

  • departmanlar, ülkeler ve tedarikçiler arasında sorunsuz bir koordinasyon

  • işletmeniz için tedarik zincirini ve ürün akışını yöneten, yönlendiren ve geliştiren uzman bir grup

  • fırsatları ve riskleri kolayca ele almak için tüm verilere genel bir bakış içeren merkezi bir bilgi merkezi

  • mal akışındaki kombinasyonları optimize etmek ve maliyeti azaltmak için tüm olasılıkları ve sinerjileri tespit eder


Kontrol kulesi nasıl inşa edilir?

  • bir kontrol kulesi kurulmalı ve bağımsız operasyonel bir birim olarak tanımlanmalıdır

  • lojistik uzmanları toplanır ve sizin anahtar personelinizle birlikte ekipler halinde çalışır

  • ekip aşağıdakilerden oluşabilir

    • tedarik zinciri ve mal akışı altyapısına sahip personel,

    • taşımacılık sektörü altyapısına sahip personel,

    • BI yetkinliği olan personel – operasyonel çalışmalarda iyileştirmeler

    • 3PL altyapısına sahip personel

    • taraflar arasında veri alışverişi yapabilecek, BT geçmişi olan personel


Kontrol kulesi birimlerinin dış kaynak kullanımı her zaman büyük bir esneklik ve uzman yetkinliğine erişim sağlar

1. Planlama, kaynaklar ve rutinler
  • gerçek zamanlı tedarik zincirinin tam kontrolü, potansiyel sorunların oluşmasını engelleyebilir

  • ​görünür ve şeffaf bir tedarik zinciri sağlar

  • dinamik planlama, kaynak tahsisi ve rutin belirleme için komple genel bakış ve esnek fırsatlar

  • GPS izleme, dağıtım sistemleri ve envanter yönetimi ile tam kontrol

2. Revizyon ve raporlama
  • tedarik zincirinin tüm aşamalarını dokümante etmeye katkıda bulunur

  • tüm kargo hareketleri, analiz, genel bakış ve kontrol amacıyla operasyonel kayıtlar, sipariş ve faturalama geçmişi üzerinden kaydedilir ve dokümante edilir

  • ​tek bir ürün başına toplam maliyetleri gösteren raporlar oluşturur

3. Tahminler
  • yapılan analiz, tedarik zincirini gerçek zamanlı olarak dokümante eder ve potansiyel iyileştirme alanlarını görmek için iyi bir temel oluşturur

  • ​günlük operasyonel düzeye kadar öngörülebilirlik sağlayan tahminler yapar ve Tahmini Varış Saatini ortaya koyar

  • öngörülebilir tedarik zinciri maliyetleri ve talebi

4. Uygulama
  • tedarik zincirindeki tüm aşamalarda operasyon ve kontrolü kolaylaştırır

    • envanter yönetimi

    • dağıtım

    • liman ve konteyner yönetimi

    • faturalama

5. Kararlar
  • bir kontrol kulesi gerçek zamanlı veriler ile gerçek zamanlı çalışmanızı sağlar

  • maliyetler, kalite ve uygulama için merkezi ve net sorumluluklar

  • şeffaf sistem ve gerçek zamanlı veriler gerçeklere dayalı iyi kararlar için temel oluşturur

6. Sonuçlar
  • daha düşük lojistik maliyetleri

  • daha az stok

  • tedarik zincirinde zaman ve dakiklik konusunda iyileşmeler 

  • güvenilirlik