Size kestiğimiz navlun faturası hakkında sorularınız mı var? Yanıt vermek için buradayız.

  • sorunuza fatura numaranızı ekleyiniz

  • talepler, fatura tarihinden sonraki 8 gün içinde yapılmalıdır

 
ColliCare faturalarınız ile ilgili sorularınız için lütfen bize e-posta gönderin: invoice@collicare.com.tr ​

 

Faturalar Hakkında SSS

 
Fatura detaylarımı nerede bulabilirim?

Tüm faturalar Müşteri Portalı eCare'de mevcuttur. Geçmiş ve güncel faturaları görüntülemek ve indirmek için oturum açın.

Faturamı almadıysam ne yapmalıyım?

Faturanızı almadıysanız, spam klasörünüzü kontrol edin veya indirmek için Müşteri Portalı eCare'e giriş yapın. Yardım için invoice@collicare.com.tr adresine de ulaşabilirsiniz.

Ödemem gecikirse ne olur?

Gecikmiş ödemeler ek ücretlere veya hizmet kesintilerine neden olabilir. Ödeme konusunda sorun yaşıyorsanız, lütfen en kısa sürede invoice@collicare.com.tr ile iletişime geçin.

Faturaya nasıl itiraz edebilirim?

Bir faturanın hatalı olduğuna inanıyorsanız, lütfen faturayı aldıktan sonraki 8 gün içinde invoice@collicare.com.tr adresine e-posta gönderin. Lütfen fatura numaranızı ve anlaşmazlığın ayrıntılarını belirtmeyi unutmayın.

 
profile photo
İletişim
Fatma Akman
Finance and HR Manager
E-posta adresiniz güvenli bir şekilde saklanacak ve yalnızca talebinizle ilgili iletişim amacıyla kullanılacaktır. Bilgilerinizi üçüncü taraflarla paylaşmıyoruz.

Aradığınızı bulamadınız mı?