Tedarikçilerinizi, size özel uyarlanmış bir ERP sistemi üzerinden takip etmenize yardımcı oluyoruz. Artık farklı sistemlere giriş yapmanıza veya sipariş ve sevkiyatları takip etmek için sayısız e-posta göndermenize gerek yok. Tüm sevkiyat bilgilerini doğrudan şirketinizin rezervasyon sisteminde almanızı sağlayan çözümlerimiz var.
Tedarikçilerinizi daha kolay takip edebilmeniz için bir tedarik izleme sistemi geliştirdik – Vendor Management Follow-up (VMF).
Vendor Management Follow-up – işleyiş şekli şöyle:
- Siparişi kendi sisteminizde kaydedin
 - Rezervasyon, VMF sistemimiz üzerinden geçerek doğrudan tedarikçinizin sistemine gönderilir
 - Siparişteki tüm değişiklikler/hareketler ERP sisteminize otomatik olarak yansıtılır
 - Tam kontrol sizde olur
 
Tedarikçinizin deposunda ürünleriniz çıkış için tarandığında, bunu ERP sisteminizde görebileceksiniz. Sevkiyat yola çıkmıştır. Sistem entegrasyonu, ihtiyaç ve taleplerinize göre uyarlanacaktır.
Vendor Management Follow-up avantajları:
- Görünürlük ve öngörülebilirlik
 - Siparişler ve takip işlemleriyle ilgili daha az manuel ve zaman alıcı iş
 - Sadece VMF ile tek bir entegrasyon – bu sistem tedarikçilerinizle de entegre olur
 - EDI için haritalama ve standartların yönetimi
 - Müşterilerinize gerçek teslimat süresi hakkında bilgi vermek kolaylaşır
 - Tedarikçiniz EDI dosyaları gönderemiyorsa, ColliCare veya tedarikçiniz bilgileri sizin için kaydedebilir
 - Rezervasyondan mağaza rafına kadar ürünün konumuna dair e-posta/SMS bildirimleri mümkündür
 - Tedarikçilerden ve terminaller ile diğer tarama noktalarından elektronik veri toplama
 - Tedarikçiye göre teslimat süresi/KPI ölçüm imkânı
 - Tedarikçiye özel raporlar
 - Tedarikçilerle iyileştirme çalışmaları için sağlam dokümantasyon