Tek bir sistemde tedarikçi yönetimi
Tedarikçilerinizi, size özel uyarlanmış bir ERP sistemi üzerinden takip etmenize yardımcı oluyoruz. Artık farklı sistemlere giriş yapmanıza veya sipariş ve sevkiyatları takip etmek için sayısız e-posta göndermenize gerek yok. Tüm sevkiyat bilgilerini doğrudan şirketinizin rezervasyon sisteminde almanızı sağlayan çözümlerimiz var.
Tedarikçilerinizi daha kolay takip edebilmeniz için bir tedarik izleme sistemi geliştirdik – Vendor Management Follow-up (VMF).
Vendor Management Follow-up – işleyiş şekli şöyle:
- Siparişi kendi sisteminizde kaydedin
- Rezervasyon, VMF sistemimiz üzerinden geçerek doğrudan tedarikçinizin sistemine gönderilir
- Siparişteki tüm değişiklikler/hareketler ERP sisteminize otomatik olarak yansıtılır
- Tam kontrol sizde olur
Tedarikçinizin deposunda ürünleriniz çıkış için tarandığında, bunu ERP sisteminizde görebileceksiniz. Sevkiyat yola çıkmıştır. Sistem entegrasyonu, ihtiyaç ve taleplerinize göre uyarlanacaktır.
Vendor Management Follow-up avantajları:
- Görünürlük ve öngörülebilirlik
- Siparişler ve takip işlemleriyle ilgili daha az manuel ve zaman alıcı iş
- Sadece VMF ile tek bir entegrasyon – bu sistem tedarikçilerinizle de entegre olur
- EDI için haritalama ve standartların yönetimi
- Müşterilerinize gerçek teslimat süresi hakkında bilgi vermek kolaylaşır
- Tedarikçiniz EDI dosyaları gönderemiyorsa, ColliCare veya tedarikçiniz bilgileri sizin için kaydedebilir
- Rezervasyondan mağaza rafına kadar ürünün konumuna dair e-posta/SMS bildirimleri mümkündür
- Tedarikçilerden ve terminaller ile diğer tarama noktalarından elektronik veri toplama
- Tedarikçiye göre teslimat süresi/KPI ölçüm imkânı
- Tedarikçiye özel raporlar
- Tedarikçilerle iyileştirme çalışmaları için sağlam dokümantasyon